fredag 3 augusti 2012

Kärlek ♥

Idag är det inte vilken dag som helst. För precis 3 år sedan fick jag världens bästa sms där det stod såhär på:
"Gör som när man var liten.
Får jag chans på dig?

JA [ ]

KANSKE [ ]
NEJ [ ] "



Det smset förändrade mitt liv och idag är jag världens lyckligaste! 

Har varit tillsammans med världens bästa grabb i 3 år, och det har varit de 3 bästa åren i mitt liv.
Har aldrig varit såhär lycklig som jag har varit under dessa år, och jag vet att jag kommer få vara minst lika lycklig i resten av mitt liv. 

Mycket har hänt under dessa år, men våran kärlek och vårat förhållande är så starkt att vi klarar av allt tillsammans. Vad vi än stöter på i livet kommer vi gå igenom det tillsammans.

Man måste dra ett gäng nitlotter för att kunna vinna storvinsten, precis vad jag gjort, och jag vann det bästa priset någonsin - Din kärlek  

Jag älskar dig nått otroligt och oändligt Per, och kommer alltid göra det.
Min älskade knäppis. 

Kärleken i mitt liv 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar