måndag 10 mars 2014

Hammarling Persson

Kände för att skriva ett inlägg i min bortglömda blogg bara sådär, bättre sent än aldrig liksom ;)

Idag har jag och min underbara älskling bott i lägenheten i en vecka och allt har varit så bra! Vi trivs jättebra här!
Vi har nära till typ allt, bara ett stenkast eller en skön promenad ifrån det vi vill komma till. Det är så skönt att få bo så nära centrum men ändå lite utanför för att slippa den tyngre stadstrafiken och få behålla lugnet i området.

Ifrån mitt köksfönster kan jag se stora kyrkans klocktorn och jag kan se Oviksfjällen (än så länge iaf. Mot sommaren lär man kanske ha svårt att se dem).

Just nu känns livet bra underbart!

OBS, bilderna är inte de bästa ;)

Vår hall


Vardagsrummet




Vårt kök




Vårt sovrum



Badrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar