torsdag 1 november 2012

Mot staden

Om 1.5h har jag körlektion igen, och som tur var så fick älsklingen sin avi om att han kunde hämta ut sitt körkort idag, så då får jag skjuts in, lyx!
Därefter blir det väl eventuellt upp till stugan med familjen, men jag vet inte om jag vill det ännu. Men jag vill samtidigt inte vara själv hemma så då har man inte så många val.
Jag hoppas innerligt att det mobila bredbandet fungerar uppe i stugan så jag kan plugga teori för nu jäklar är det nära!
Måste även se till att få köra så mycket som möjligt så jag verkligen kan sätta allt tills det är dags för uppkörning, och det är ett mål som jag helst ska sätta idag för det här blir min näst sista körlektion innan uppkörningen (!!)
Det här ska gå bra! Jag ska sätta allt!
Nu jävlar, körkortet ska infinna sig i min hand till veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar