torsdag 15 november 2012

Rätt lugn

Jag har just kommit hem från skola och övningskörning. Började köra vid kl 15 och har kört tills nu, så nu känner jag mig förberedd.
Förra veckan när jag hade uppkörning var jag väldigt nervös och orolig för innest inne kände jag på mig att jag inte skulle klara mig, men nu känner jag mig väldigt säker och bra! Det känns som om jag kan allt och är rätt säker på allt, så jag hoppas verkligen att jag sätter det imorgon!
De främsta felen jag hade på uppkörningen var placeringen, säkerhetskontrollen och en riktigt klantig tabbe jag gjorde (som jag definitivt inte kommer göra om!), och detta har jag tänkt och övat extra på nu i veckan, så nu känner jag mig rätt lugn faktiskt, knappt nå nervös inför morgondagen. Jag har inte ens tänkt så mycket på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar