onsdag 5 juni 2013

Regnig student.

Stackars alla 3or som tar studenten idag nu när regnet öser ned och det åskar på vissa håll i länet. Sicket oflyt för dem.

Imorse skjutsade jag in älsklingen på jobbet, och på tillbakavägen önskade jag att jag kunde teleportera mig hem!
Det spöregnade nå sjukt och bilrutan blev immig. Jag såg nästan inte ett dugg! Så sjukt läskigt! Jag tog mig som tur var hem oskadd, men det tog däremot nästan dubbelt så lång tid.
Just nu sitter jag iallafall på sängen och dricker en stor kopp grönt orientaliskt te, mums, och funderar över hur jag ska göra idag. Jag börjar kl 15 och jobbar till kl 22 och funderar över om jag ska dra in och kolla på flakåkningen innan jag börjar, men samtidigt tar det lite emot med tanke på vädret och hur fullt det antagligen kommer vara på parkeringen i badhusparken. Svårt val...

Jag har iallafall fått jobb hela den här veckan också, och det känns grymt!
Måndag och tisdag jobbade jag kl 8-15 och idag, imorgon och på fredag jobbar jag kväll, vilket innebär kl 15-22. Niiiice med cash flow! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar