måndag 10 juni 2013

Vilodag ★

Idag har jag min älskade vilodag efter att jag jobbat 7 dagar i sträck. Man kan ju säga att jag är en aning trött i kroppen :p

I måndags och tisdags jobbade jag dag (8-15) sen onsdag-fredag jobbade jag kväll (15-22).
I fredags fick jag en förfrågan om jag inte kunde tänka mig att jobba hela helgen också för hon som egentligen skulle jobba var sjukskriven så de behövde en som kunde ta hennes pass lite fort, och det tackade jag inte nej till.
Så i lördags jobbade jag mellan kl 9-18 och igår blev det 9-16. Cash floooow!

Till veckan blir det mestadels eftermiddag/kvällsjobb tisdag, torsdag, fredag och lördag. Än så länge iallafall.

Idag ska jag iallafall se till att vila så gott det går! Man vet ju aldrig när jag blir ledig nästa gång då allt kan komma att ändras från ena dagen till den andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar