tisdag 10 september 2013

Jobb och shopping

Igår eftermiddag ringde min chef upp mig och frågade om jag kunde jobba idag mellan 7-12 och jag tackade givetvis ja till det! Annars hade jag (so far) bara haft en arbetsdag innan jag drar utomlands! Det är ingenting!
Hur som helst, efter jobbet åkte jag ner på stan för att handla braiga grejor att ha med sig utomlands, typ vätskeersättning, magmedicin, handsprit, osv. Jag köpte även en tandkräm och duschkräm i miniatyrformat. Utöver sådana där braiga grejer köpte jag även två nya nagellack i guld och ett par jeans.
Någon dag här framöver ska jag även in och växla till turkisk lira. Frågan är ju bara hur mycket jag ska växla till... vet ju inte hur mycket shopping det kommer bli då det inte är superhögt prioriterat. Men någon kväll vill jag i alla fall kolla runt i centrum :p

Depend nagellack, 25kr resp. 30kr.

Super Skinny Super Low Jeans, H&M. 199kr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar