måndag 9 september 2013

Photoshoot

Igår när jag var på väg till jobbet (och de flesta andra mornar man åker till jobbet för delen med) så var det huuur fint ute som helst! Eftersom jag började kl 7 så åkte jag precis när solen var på väg att gå upp, det var dimma och alldeles spegelblankt på sjöar. Helt fantastisk syn! Nackdelen var ju att jag sällan (läs aldrig) har med mig kameran när jag är på väg till jobbet och att jag åker så pass sent hemifrån så om jag mot förmodan hade haft med mig den så hade jag ändå inte hunnit stannat för att ta kort på den vackra svenska morgonen.
Så i morse när jag vaknade runt kl 7 kollade jag ut och såg att det var tjock dimma på sjön och beslutade mig för att gå dit ner och ta kort. 
Solen hade däremot hunnit upp före mig, men jag tycker jag fick till helt okej bilder ändå :p 

Imorgon, om jag orkar och inte har annat för mig, ska jag nog sätta alarmet tidigt för att kliva upp och fota den vackra naturen vi har vid 6-tiden på morgonen! Jag får hoppas på att det blir en lika fin gryning som det var igår! 

Bilder från i morse:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar