söndag 24 februari 2013

Spadag ♡

Idag har jag och ♥mammsen♥ haft en spadag med två av hennes barndomskompisar, riktigt mysigt och svettigt! Vi var på "aufgussmaraton" där man badar bastu med diverse aktiviteter i. Det kan vara olika dofter som relaxvärden fläktar omkring som ska vara bra för kroppen på olika sätt och det kan vara peeling med diverse oljor och örter. På dagens schema stod det 13 olika typer av aufguss, varav 8st var vi på.
Hur som helst var det riktigt skönt och svettigt! Känner mig ordentligt rensad och renad.

Nu är jag iaf trött och ska lägga mig. Hoppas jag kan somna hyfsat fort, trots att pappa har disco med sig själv nere i köket (han sitter och spelar hög musik för sig själv) ;)
Imorgon är det iaf en ny vecka, vilket även innebär sista veckan på utbildningen.
Så, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar