torsdag 28 februari 2013

Impulsivt

Igår gjorde jag och älsklingen något väldigt impulsivt!
Vi skickade in en jobbansökan till att få jobba på hotell i Cypern!

Någon dag framöver ska vi väl sätta oss ner och komma fram till om vi ska tacka ja till intervju nere i Stockholm, eller om vi ska strunta i det här.
Jag skulle nog lätt vilja göra det här på ett villor, att jag och älsklingen får vara tillsammans.
Däremot tjänar man inte mycket pengar men man får boende, mat och resa. Det är med andra ord en kostnadsfråga. Skulle inte det här bli av vill jag gärna åka till Norge och jobba ett tag.

Haha man kan nästan tro att jag är i flyttningstankar, men utbildningen är slut imorgon och jag vill ut i arbetslivet så fort som möjligt nu när jag fått in en typ av rutin med att gå upp tidigt på vardagarna, sen vill jag göra något nytt i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar