lördag 2 mars 2013

Last day

Igår var det den sista dagen på utbildningen. Det "firades" med quis (vi kom 2a), åt smörgåstårta, redovisning om praktiken och diplomutdelning. Därefter gjorde jag inte särskilt mycket mer än att jag gick och spontananmälde mig på af att följa med dem till Trondheim på jobbmässa nästa fredag. Spännande!

Jag fick även med mig mina grejer som jag hade beställt förra veckan, så nu har jag provat mitt nya stjärnfilter. Nöjd! Och om snart 1v får jag förhoppningsvis mitt nya objektiv. Som jag väntat! (muppElgiganten..)

Aja, idag blir det bara att vara inne och mysa för det är, som alla redan vet, snöstorm ute och SMHI har utfärdat en klass 2-varning.

Här är några bilder som jag tog med stjärnfiltret.



Observera att den här bilden har jag redigerat ihop. (jag är inte precis bäst på photoshop cs5)  Den är ihopredigerad med två bilder ;)

Det är meningen att blomman ska vara ur fokus, för då ser man de fina stjärnorna. (orkade aldrig gå ut och ta kort på bara busken)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar