tisdag 26 mars 2013

New start.

För några veckor sen gjorde jag en healing där jag fick veta en massa bra saker om mig och min kropp som jag ska tänka lite extra på och förbättra och sen dess har jag börjat förändra mycket.
Jag fick bland annat veta att jag behöver träna upp mina fötter genom att promenera mer, att jag är skör och behöver bygga upp mina muskler, att jag ska ta det lugnt och varva ner, att jag har en del problem med magen och skulle behöva kolla upp om jag saknar vissa ämnen i kroppen, att jag ska öka mitt självförtroende och ta större plats, osv.

De senaste veckorna har jag:
Börja promenera mycket mer.
Inte kollat upp min mage men jag har börjat äta kosttillskott i form av vitaminer, mineraler och omega3.
Jag tar det lugnt och stressar väldigt lite.
Jag och Per har just påbörjat en 6 veckors träningsgrej där jag bara ska satsa på att bygga upp mina muskler.
Jag försöker ta större plats och bygger på mitt självförtroende så gott jag kan i ett lagomt tempo.

Det här kommer bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar