onsdag 13 mars 2013

New stuff!

Yesyes, mycket har hänt sen sist jag skrev och jag ber om ursäkt för att jag varit lite seg att uppdatera, men sen 1,5v tillbaks har jag återgått till att vara arbetssökande (låter finare att skriva arbetssökande än arbetslös ;) )så jag har inte haft särskilt mycket att skriva om när mina dagar ser ganska snarlika ut ;)

Jag har i alla fall fått hem alla saker jag beställt den senaste tiden och jag är såååå nöjd med allt! Väl spenderade pengar och jag ångrar mig inte en sekund.
Den första beställningen bestod ju av mobilskal, minneskort till kameran, linsskydd och stjärnfilter till objektiven samt en objektivmugg (love it!). Allt var super!
Den andra beställningen bestod av ett nytt objektiv, närmare bestämt Tamron SP AF 60mm F/2 Di II 1:1 Macro. Och som flera av er kanske kommer ihåg så har jag ju fått väntat en evighet på att få den! Hämtade den idag (en månad efter att jag beställde den..) och jag kan inget annat än att säga att JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA NÖJD!
Den sista beställningen bestod utav fotoredigeringsprogramet Photoshop Lightroom 4. Även där är jag SÅ JÄÄÄVLA NÖJD! Bilderna blir gudomliga!

Ni kanske undrar vart sjutton jag får alla pengar ifrån för att ha råd med allt, och mina vänner, det kallas för "spara" ;)
Vet inte hur länge jag sparat för att få råd, men duktig har jag varit och nu är jag äntligen ägare av en del av de jag verkligen önskat mig :)
En liten julklapp till mig själv i efterskott kan man säga.

Aja, jag slänger upp bilderna jag tagit med mitt nya objektiv nu!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar