onsdag 27 mars 2013

Shoppingdag!

Jag är helt slut efter dagens stadsvistelse!
Mina täckbyxor har ju varit borta hela vintern och imorgon åker vi ju upp till stugan för att fira påsk, så då skulle ju ett par täckbyxor sitta fint på när större delen av helgen kommer spenderas utomhus.
Så idag for jag och älsklingen in till stan för att uträtta lite ärenden,  bland annat täckbyxeköp.
I flera timmar gick vi omkring på stan pch letade efter ett par täckbyxor som både ska vara i rätt storlek, färg och pris. Tillslut efter många timmars letande och provande så hittade jag ett par! I ljusgrön färg med matchande mössa, båda på rean! Mycket nöjd!
Täclbyxan är av märket O'niell och mössan är Bula.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning inför ett nytt träningspass med älsklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar