onsdag 25 juli 2012

Ännu en härlig dag

Än så länge ser det ut att vara fint väder ute, men det är väldigt mycket moln på himlen så det läs väl bli regn..igen.

Igår tog jag iaf några nya bilder, så de finns under fliken "Fotografier, by ElisabethEmelie", längst ned på sidan :)

Idag ska vi in till sjukhuset igen och hälsa på farfar. Anledningen till att vi åker in varje dag är att han kanske inte finns kvar bland oss så länge till så vi vill såklart få träffa honom så mycket som möjligt nu.
Hoppas att det här vädret håller i sig hela dagen!

Och juste! Igår när jag skulle lägga mig såg jag att det satt massor av små vita/genomskinliga insekter på mina fönster (och de sitter fortfarande där). De ser ut som små bebisinsekter, har däremot ingen aning om vad de är för något ;o
Försökte ta kort på en av dem, så här är en bild:

Det var rätt svårt att få en hyfsad bra bild på dem, men man ser iaf lite hur den ser ut.

Här har ni ett litet smakprov från en av bilderna jag tog igår. Resten får ni se själv under fotografi-fliken ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar