måndag 23 juli 2012

Ny blogg!

Tänkte att jag skulle ta tag i saken och skaffa mig en ny blogg som kanske är lite enklare att underhålla och uppdatera, som denna.

Kommer försöka att vara så duktig som möjligt när det gäller att uppdatera, nu när jag äntligen tagit tag i saken med att återskapa mitt bloggande ;)
Har dessutom saknat det här med att blogga, för det är ju trots allt ganska skönt att få skriva av sig någonstans när man har många tankar som far omkring i huvudet.

Hur som helst, vad tycker ni om utseendet? Är det för "rörigt" med bakgrunden så det blir jobbigt att läsa, eller ser den bra ut? :)

5 kommentarer:

  1. Bloggen ser så bra ut så. Det är alltid skönt att kunna skriva av sig ibland då det bubblar inom en. Kram kram <3

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort Emelie!
    När jag var in första gången tyckte jag att det var vit bakgrund bakom texten, har du ändrat till att fotot syns igenom? Jag tycker att det blir lite svårt att läsa texten när fotot syns (du ville ju veta...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag tror det beror på om man sitter vid mobilen eller datorn. På datorn är det en vit bakgrund, på mobilen blir det genomskinlig, av någon anledning ;o
      Men ska se om det går att fixa :p

      Radera
  3. Nu är den iaf vit... =)

    SvaraRadera