torsdag 26 juli 2012

Körkortsteori...

Nej, nu får jag minsann ta och skärpa mig!
Jag skjuter fram allt som har med körkortet att göra, men vet inte varför... känns som om jag inte har någon lust att ta det, det är inge skojj, även om det är något jag verkligen behöver.
Det skulle vara så himla skönt om jag bara fick det i näven någon gång utan att jag ska behöva anstränga mig minsta lilla. 

Jag får minsann skärpa till mig och ta tag i det här nu, helst nyss.
Så från och med nu ska jag försöka se till så att jag har det där jäkla körkortet i handen. Helst i slutet av sommaren så jag kan börja söka jobb (med en extra merit på listan).

Utan körkort = inget jobb (eftersom jag satsar på att ha körkort innan jag söker jobb) = ingen inkomst = inte kunna flytta hemifrån med älsklingen. 

Detta betyder att dagens syssla blir att plugga teori, tillsammans med en stor kopp te :)


2 kommentarer:

  1. Vi skulle nästan kunna sitta tillsammans :P haha har suttit med teorin i två dagar nu i ca 14 timmar sammanlagt :P och idag ska jag göra klart teorin på bonniers trafikskola :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade vi ju kanske kunnat göra :p
      Lite roligare att plugga så ;)
      Bonniers trafikskola, vad är det? Är det något man kan göra gratis via internet eller? :)

      Radera