måndag 10 december 2012

Bussturen från helvetet...

Efter att jag överlevde den här bussturen utan att måsta stoppa bussen för att springa ut och kräkas så överlever jag nog allt! Fy sjutton vilken hemsk busstur alltså!

Inte nog med att jag lyckades tajma in så jag fick åka med en pumpgasare till busschaufför så var han dessutom mest troligen väldigt frusen eftersom det var så varmt att det var tungt att andas + att de alldeles nyligen måste ha storstädat bussen eftersom det luktade fönsterputs och skurmedel i hela bussen.

Vad ger det här för resultat?:
Jag mår sjukt illa efter allt pumpgasande och den kvava luften och mina bihålor och huvudet håller på att sprängas på grund av den starka doften av skurmedel.
Tack länstrafiken för ännu en "spännande" busstur! Bara massa ris till er idag! :(


ps. för er som inte vet vad "pumpgasa" är så är det när man inte kan hålla jämn fart. Man gasar, bromsar (eller bara släpper gasen), gasa, bromsa, gasa, bromsa, osv. 
Sjukt störigt när man har lätt för att bli åksjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar