onsdag 12 december 2012

Oh sweet muffin

Hahaha, cool rubrik!

Just nu sitter jag framför Tv:n (som jag gjort i stort sett hela dagen). Bra sätt att koppla av på, även fast det inte är så superskoj ;)
Jag har iaf tagit vara på min lediga dag, bara slappat, druckit litervis med te och käkat choklad!

På facebook är det otroligt populärt att skriva om vilket datum det är idag. Alla måste ha ett väldigt roligt liv just nu när alla ska påminna en om vilken dag det är ;)
Jag har dessutom suttit och kollat på tv4 morgon när det var 12 par som gifte sig, vilket fick mig att fundera på hur många det kan vara som förlovar sig idag. Vad tråkigt egentligen, att innerst inne vara medveten om att 10000 andra gjort samma sak ;)
Jag är iaf glad att vi inte valde att förlova oss på något sånt "populärt" datum iaf :P
Och för er som inte vet vår "tanke" bakom datumet vi valde att förlovade oss på så var det i alla fall 2 år, 2 månader och 2 dagar efter dagen vi blev tillsammans ;) Fyndigt? Ohja! *min idé* (of course)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar