måndag 24 september 2012

Åh, vilken dag!

Klev upp kl 7 med älsklingen för att han skulle på jobbet, sen gick jag och la mig igen och sov ända tills nu! Helt otroligt, min kropp måste ha varit totalt utmattad!

Men nu när jag klev upp och kollade ut blev jag riktigt lycklig inombords! Klarblå himmel och strålande sol, underbart! Däremot blev man kanske inte lika lycklig när man sneglade bort på tempen och såg att det var ynka +7 ute.

Hur som helst så blir det nog en promenad i höstvädret tillsammans med min kamera, och därefter tillbaks in för att plugga lite körskola.
Jag som satt och funderade över hur jag ska kunna fördriva den här dagen utan att ha en massa dötid medans älsklingen jobbar till 17, men det ser ju ut som om jag ska kunna lyckas fördriva tiden rätt bra ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar