måndag 24 september 2012

Långpromenad med farmor

Har just kommit in igen efter en härlig långpromenad med farmor i 1.5h.
Det blev kanske inte så jättemånga bilder tagna ute eftersom min kamera inte hade så supermycket batteri ;)
Jag kollade innan jag gick ut och då hade den 2/3 "pluppar" med batteri, men när jag kom ut och tog första bilden så hade den 1/3.. Lyckat ;)

Aja, vi gick upp till kyrkogården och hälsade på farfar, jättefint vid hans "grav" eller vad man nu ska kalla det.

Just nu sitter jag iaf och äter lunch och kollar på Carl-Einar Häckner på 1an :P och tänk så man kan misstolka saker ;)
"när vi gick till bilen fick du smaka på min majonnäs, men min majonnäs var inte så bra för du fick åka in på sjukhuset och kollas.." haha jag satt och funderade på vad den där majonnäsen egentligen var ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar