onsdag 12 september 2012

Det går framåt!

Idag hade jag en dubbel körlektion där jag körde lite landsväg, backade, vände samt öva på manövring inför morgondagen då det står Risk2an i 3.5h på schemat! Nästa vecka har jag även Risk1an inbokad, och körlektion där det ska köras på motorväg. Snacka om att det går framåt nu! :D
Det känns så bra att allt flyter på, då kanske det finns hopp om att körkortet ligger i min hand inom en viss framtid då ;)
Nu ska jag iaf se till att få den nya körläxan gjord och invänta älsklingen så vi kan sätta oss ned och göra lite teori tillsammans. Man lär sig så mycket mer när man är två :)

2 kommentarer:

  1. Verkligen en fin o trevlig blogg må jag säga.
    Superfräsch design också! Kul att se!
    Ha de gott Emelie // Maria

    SvaraRadera
  2. Nu går det undan. Fortsätt så, så har du snart körkortet i handen :) <3

    SvaraRadera