tisdag 11 september 2012

Oups..

Det var allt för länge sedan jag bloggade, jag som skulle vara flitig och göra de lite oftare ;)

Hur som helst så har jag varit till stan idag med mammsen och shoppat lite, uträttat ärenden samt käkat en smarrig lunch på Café Prästgatan 12.

Fick med mig ett par skitsnygga kängor och en tröja hem, jag som egentligen inte är i något behov av nya kläder då båda mina garderober är proppfulla, men skorna var ett måste! ;)


Kängorna köpte jag på Eurosko för 400kr på rean (ord. pris 799:- i butik eller 699:- på nätet) skitdyrt enligt mig för att vara på rea men jag ääälskar dom! Och tröjan köpte jag på Vila för 74kr på rean då de ska lägga ned butiken i Östersund. 

Nu har jag inte tid att blogga mer för idag för nu ska jag se till att få körskoleläxan gjord för imorgon väntas det ett dubbelpass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar