torsdag 27 september 2012

Hemma hos älsklingen igen.

Snacka om lång dag!
Har städat som om det vore inför att kungen skulle komma eller nått ;)
Värsta träningspasset! Snacka om att mamsen kommer bli glad nu :)

Jag dammsög hela huset, städade toaletterna, tog hand om disken, m.m. allt för att mamma inte ska behöva lyfta ett finger sen när hon kommer hem imorgon.

Min fotobok som jag klickade hem för nån vecka sen har också kommit, den var fint!

Ikväll blir det nog en myskväll som det känns. Är väldigt sugen på varm choklad med grädde, så en film till de och älsklingen vid sin sida vore inte alls fel!


3 kommentarer:

  1. Tack min ÄLSKADE DOTTER som gjorde det skönt för mig att komma hem efter en veckas ledighet från hemmasysslorna. <3 Ja, nu vet du hur jag har det här varje dag. ;)

    Det var snällt av dig att ta en dyrbar tid av din tid att städa hemma. KRAM KRAM/Mamma

    SvaraRadera
  2. Längar att få ta en titt i din fotobok sen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den ligger ju hemma på mitt rum så det är väl bara att kika i den? :p

      Radera