söndag 12 maj 2013

Lång lördag!

Gårdagen var minst sagt lång.
Vi sov till 10.30 eller något sånt och vid 15-tiden åkte vi bort till älsklingens farmor för att fira henne på sin födelsedag.
Runt 18-18.30 var vi hemma igen och då fick jag även höra att älsklingen skulle på fest med några kompisar. Något jag var helt oförberedd på att höra.
Medans vi väntade på att han skulle iväg så kollade vi på film och sen kl 21 kom hans skjuts.
Eftersom älsklingen ställde upp och skjutsade mig i fredags så var jag snäll tillbaks och lovade att hämta upp honom sen när han ville hem.
Jag satte mig framför Tv:n och kollade på Avatar som gick på 7an och därefter kollade jag på Hela Sveriges Fredag. När klockan blev strax efter 00 så gick jag och la mig i hopp om att jag skulle somna medans jag väntade på att älsklingen skulle höra av sig, men jag lyckades kanske sova i 30min eller liknande sen låg jag klarvaken och försökte få svar från älsklingen om när han kunde tänkas vilja bli hämtad. Tillslut, kl 1.15, fick jag svar om att han ville bli hämtad när krogarna stänger (kl 2) så då fördrev jag tiden med att spela mobilspel.
När klockan var 1.40 åkte jag in och hämtade upp honom och hans kompisar vid cuprum och skjutsade hem dem först. Jag var inte hemma förrän kl 2.40 inatt men trots det hade både jag och älsklingen svårt att somna.

Nu är vi iallafall up and running och ska fara iväg på sopstationen och slänga lite skräp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar