torsdag 16 maj 2013

Sååå sjukt glad!

Jaaa! Intervjun gick superbra så på tisdag ska jag in på Coop för att få kläder och skriva in mig i deras system, sen på onsdag börjar jag arbetspröva! Går det galant vilket jag ska se till att det gör så blir jag heltidsanställd under sommaren och därefter kommer jag troligen få jobba extra. Underbart!
Jag blev så glatt överraskad när de sa att det var ungefär 200st som sökt tjänsten varav 10st har han kallat på intervju och jag var en av dem! Därefter väljer han att gå vidare med dem som han tycker passar bäst till tjänsten och jag ska visa att jag definitivt är en av dem! Jag har ju ändå blivit erbjuden att arbetspröva där så nu är mer än hälften inne!
Han tyckte även att kroppsspråk var superviktigt och mitt kroppsspråk var tydligen mycket bra då han berömde mig för det.

Det här kommer bli så bra och jag är sjukt taggad! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar