måndag 27 maj 2013

Sommarjobb!!

Oooooh yes! Jag fick sommarjobbet på Coop!
Jag arbetsprövar ju bara just nu och ska även göra det veckan ut (som jag vet än så länge) men idag efter att jag suttit en timme i kassan kom avdelningschefen fram till mig och sa att sommarjobbet var mitt!
Innan dess hade han sagt att jag ska sitta i kassan hela veckan, och på fredag ska jag sitta helt själv, men det roliga var att jag satt helt själv redan idag (!) vilket han blev himla imponerad över då det här var min tredje gång vid kassan och jag har aldrig suttit vid kassan förr, så det märks om jag behöver sitta så mycket vid kassan i veckan ;)
Känns grymt!
Så i år blir det inte mycket sommar för min del, men vad gör väl det? Jag har ju haft "semester" sen studenten...
Så nu jäkla! Med lite tur får jag väl kanske ta en skön semester sen efter sommarperioden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar