torsdag 2 maj 2013

Yesterday

Det har blivit lite klent med bloggandet nu på sista tiden, men gör man inte så mycket på dagarna finns det heller inte så mycket att skriva om ;)

Igår blev det iallafall en snabb sväng in till Lillänge med mamsen och moster. Skulle in på Elgiganten en snabbis och köpa en grej som var på rean men den var supertråkigt nog slutsåld när vi kom in, sen en sväng på Coop, Rusta och Ö&B. Därefter åkte vi hem till moster och tog en kopp kaffe och slutligen hem igen.
Efter middagen fick jag ett gulligt litet sms från älsklingen där han skrev och tyckte att jag kunde komma hem till honom igen för han ville inte sova ensam längre, haha. Så i skrivande stund sitter jag på älsklingens säng och ska väl göra något vettigare ;)
Jag fick iallafall 4 mysiga dagar hemma i Fanbyn. :)

Jag längtar även till början av nästa vecka för då hamnar något riktigt efterlängtat i mina ägor! 


Kan ni se vad det är?
Lägger upp en riktig bild på vad det är sen när jag hämtat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar