måndag 13 maj 2013

Vackraste momma ♥

Idag skulle min världens finaste momma fyllt 68år.
Busiga lilla momma ♥

Imorse när jag stod i duschen och tvättade håret började jag tänka på om kakan som mormor älskade så mycket hette kanapéer eller om det var en blomma, och direkt efter drogs mitt hår rakt ut i luften bakom mig när jag hade händerna nere (som om någon drog mig i håret, men inte så det gör ont, snarare som när man smeker håret). Först blev jag helt stel och mitt hjärta slog hårt som sjutton, men sen  förstod jag att det var ett tecken från mormor att kakan hette så.
Ni som inte tror på sådant lär väl tycka att jag är knäpp, men det här var just vad som inträffade och jag är säker på att det var mormor.

Jag saknar henne otroligt mycket och tänker på henne hela tiden. Min finaste momma. ♥

1 kommentar:

  1. <3 Ja, saknaden är stor. Men hon finns omkring oss. KRAM KRAM <3

    SvaraRadera