fredag 12 oktober 2012

Aaaahhh!!!!!

Fan va arg, irriterad och ledsen jag blir!
Blir fan tokig på min jävla kropp som ska hålla på såhär med mig! Psykiskt sett mår jag skit atm för att jag ständigt ska få dra på den här skiten och inte veta vad som är fel, samt få höra av "kunniga personer" jag kontaktat ang. detta att "det är normalt..". DET HÄR ÄR FAN INTE NORMALT! Nånting står inte rätt till och jag blir galen!

Min fredag började bra och höll på att vara toppen hela kvällen, men slutade inte alls bra! Jag började seriöst gråta direkt när jag upptäckte att det var dags igen. Då är det verkligen inte bra!
Jag tappar nästan livslusten lite smått av den här skiten för jag orkar seriöst inte mer (kanske inte att jag tappar livslusten, men jag blir verkligen deprimerad).
10000 tankar och frågor snurrar omkring i mitt huvud men jag får inte svar på någon av dom. Maktlös, frustrerad och orkeslös är vad jag känner mig.

Lika bra att försöka sova, för jag mår ändå inte bättre av det här.

Uch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar