tisdag 16 oktober 2012

Hatar att sova själv..

Idag åkte jag hem till Fanbyn för att vara här hemma i veckan, efter att jag varit hos älsklingen ett bra tag, men jag trivs verkligen toppenbra där och då blir det väl automatiskt att man tillbringar en stor del av sin tid där också.
Visst, jag drivs självklart hemma också, men efter branden och efter att bussar drogs in så har jag inte trivts på samma sätt här, men jag kan inte riktigt säga varför (vet inte själv). Dels blir man väldigt bunden när det går 10 bussar totalt på en dag (5 in till stan och 5 hem) och sen så känns det bara så himla underbart bra att få vara med den jag älskar mest av allt, så mycket som möjligt, och då blir det väl att man är där mest.

Nu ska jag försöka sova utan min älskade vid sidan om mig för första gången på ett bra tag, och det ser jag verkligen inte fram emot! Det är kallt och eländigt, ingen som ligger bakom och håller om en på nätterna eller viskar "jag älskar dig" i örat.. Verkligen tragiskt! Jag är alldeles för bortskämd med att ha honom vid min sida ;)
Men det ska ju bli skönt att få umgås med familjen också.
Nu ikväll har jag till exempel suttit och hjälpt ena lillebrorsan med biologi inför hans prov, tyska inför läxförhör och matteläxan ;)
Sicken lärare man är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar