torsdag 25 oktober 2012

Smått nervös..

Asså, trots att det är *v kvar tills uppskrivningen och uppkörningen så börjar jag bli lite smått nervös, mest över att jag vill klara alla jäkla småfel som jag gör.
Idag har jag körlektion, vilket betyder att idag ska jag sätta allt!
Jag ska placera min bil en decimeter från kanterna och jag ska hitta dragläget på bilen innan jag kollar över axeln och ger tecken för att köra ut (rätt onödigt enligt mig, menmen)
Ja dessa två saker var nog de jag fick mest fel på nu sist, och enligt mig är de rätt dumma saker.. Jag slår vad om att ingen i trafiken gör såhär, men de ska man minsann måsta göra på körskolan. Fel att lära ut ett sätt buk köra på som alla andra i trafiken tillämpar? Men nej, de går ju inte.. Tydligen.

Aja, idag ska jag vara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar