fredag 26 oktober 2012

Råpluggar!

Japp, just nu sitter jag och "råpluggar" teori inför uppskrivningen om x antal dagar.
Jag har hört/läst mig till att frågorna på uppskrivningen inte är desamma som på teoritesten man gör på körskolan (då de har hemlighetsskyddat dem, typ), utan de är mycket mer omformulerade och så, och den här informationen gjorde mig såklart rätt nervös ;o
Jag som hela tiden tyckt att man kan få så många fel på uppskrivningen utan att bli underkänd (52/70 varav 5 inte gills, alltså måste man ha 80% rätt), men nu börjar jag nog förstå kopplingen med de ;o
Jag läste även att många tipsade om att man helst ska lära sig det mesta utifrån teoriböckerna, så man får all information man kan behöva. Nu låter det nästan som om jag aldrig läser i böckerna, men det gör jag ju såklart, men oftast då jag ska hitta svar till en fråga som kom på teoritestet ;)
Så i helgen blir det väl att plugga en massa teori i böckerna inför uppskrivningen, så jag är ute i god tid, och får godkänt på provet, för jag har ju ingen lust att göra om det. Men skulle det ske så är det väl inte hela världen.

Från det ena till det andra så snöar och näst intill stormar det ganska friskt ute, det gillas!
Till skillnad från många andra så gillar jag vintern och jag älskar snön och när det snöar, speciellt såhär i början av vintern så för mig får det mer än gärna komma metervis med snö nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar