måndag 15 oktober 2012

Skitfan!

Jag hatar när det går dåligt!
Det gick inte alls bra på körlektionen idag..
Vi skulle köra upp till utkikstornet på Frösön, och ja, körningen dit gick väl bra, men sen gick allt utför.
Jag fick flera motorstopp (så klantigt! Brukar nästan aldrig få det, men nu vet jag inte vad som hände) och jag var jätteseg att få upp kopplingen, vid en korsning på Frösön tänkte jag inte på att jag körde på en huvudled så jag bromsade in och kollade omkring i korsningen (såsom man brukar göra vid högerregelskorsningar). Men just den korsningen var riktigt lurig måste jag säga så det hade jag ändå förståelse över varför jag gjorde så. Men annars var det massor med klantiga fel.
Sånna saker gör att min dag inte alls blir bra! Uuuch!!
På torsdag ska vi göra samma sak, och då ska jag sätta det! Nu jävlar ska tamefan allt bli bra! Orkar inte med någe fler fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar