onsdag 31 oktober 2012

Title

Ja jag har alltid lika svårt att komma på en inläggsrubrik ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga/skriva, kände bara för att skriva ett inlägg ;)
Vad har jag än så länge gjort idag? Jag har gjort ett teoritest, varit upp på byn och fikat med mamsen och ena brodern, försökt hälsa på farmor som inte var hemma och försökt få tag på min handläggare på af (som tydligen har ledigt tills på måndag..skit!). Jag som verkligen behöver prata med henne ang. eventuell utbildning som jag kanske ska börja på till veckan, men jag har inte hört ett dugg om det ännu och utbildningen börjar precis när jag har uppskrivning och uppkörning, så det är ju lite tight om tid och det vore ju rätt bra om jag kunde få lite mer info om jag ens får börja plugga där och när allt börjar, osv. Aja, det löser väl sig, hoppas jag.

Nu ska jag väl ta och äta lite lunch, sen ikväll blir det bio med älsklingen :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar