onsdag 17 oktober 2012

Uppdatering av håret

Härom dagen tog jag en ny bild på håret för att se om det växt, och ja, litegrann har det växt minsann :D
Det känns bra!

Det är bra med födelsemärken på ryggen också, för dom kan man använda sig utav för att se hur mycket/om håret växt :P

Lägger nog upp en bättre bild sen när jag ids starta upp min dator (de flesta inläggen gör jag från mobilen av lathets skull) ;)

Ikväll har jag dessutom fräschat upp håret genom att låta syrran klippa bort litegrann av topparna, så jag kan fortsätta låta det växa och bli fräscht :)
Mitt hår var väl inte riktigt slitet än då jag lyckats hålla det i väldigt fint skick, men det är alltid bra att ta några millimeter av topparna för att de ska må toppen :)
Det hade ju dessutom ändå gått 2.5 månader sen sist jag toppade det 31 juli), så det var väl kanske lika bra att destroya/förebygga kluvna hårtoppar innan de börjar klyva sig ordentligt, och få bort viss fnissighet :)
Så längden på håret är väl inte som på "efter-bilden" längre, utan några millimeter kortare, men den bilden var ändå bara till för att visa att håret faktiskt växer :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar