måndag 8 oktober 2012

Nu jävlar!

Jag fattar inte! Vid varje körlektion gör jag samma fel, trots att jag vet hur och när man ska göra de + att det är så enkelt, men ändå inte spikar det.
Idag ska jag fan spika allt! Allt ska vara klockrent!

Jag ska kolla inner, ytter, döda vinkeln och sen ge tecken och inte gena över stegen (fast de har jag redan fixat), jag ska in princip krypköra genom rondeller och svänga ut i andra filen som om jag ska köra ut mitt i rondellen, jag ska kolla extra extra noga över cykelbanan jag ska korsa fastän jag redan kollat, när jag ska svänga åt höger ska bilen slicka trottoarkanterna så mycket att däcken skrapas i, jag ska trycka ner kopplingen nästan hela tiden (haha, fast det har jag också fixat) och jag ska köra jävligt sakta i huvud taget!

Hahaha allt låter ju skitdumt, men så är det ;)
"Överdriv körningen så mycket som möjligt" ungefär ;o
Ett körsätt som in princip ingen tillämpar ute i trafiken.. så ska de va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar