fredag 12 oktober 2012

New shoes + bilderna uppe!

Nu har jag tagit mig tid till att lägga upp de senaste bilderna jag tagit här på bloggen :p
Som vanligt så hittar ni dom under fliken "Fotografier, by ElisabethEmelie". Jag har dessutom sett till så att de nyaste bilderna hamnar längst upp, jämfört med tidigare då jag bara slängde in bilderna så de hamnade lite här och där ;)

Smakprov av bilderna jag tog i morse.


Och juste! Jag lyckades ju hitta ett par höstskor som farmor beordrade mig om att leta igår, och de var dessutom på rean! Lyckat :p

Adidas Originals: Honey Hook W
  • Vattentäta sneakers från adidas.
  • Utsida i mocka och syntet.
  • Snörning framtill.
  • Varmfodrad insida i textil.
  • Yttersula i gummi.
Hur bra som helst nu när det börjar bli kallt ute :)
Däremot verkar de vara slutsålda lite varstans, så jag hade verkligen tur att jag hittade ett par i min storlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar