söndag 21 april 2013

Bilder från gårdagens kalasande

Yesyes, igår var vi som sagt på 40årskalas och det blev nog riktigt lyckat!
Jag hade iallafall kul och det hade nog majoriteten av "födelsedagsbarnets" gäster också, åtminstone som det hördes igårkväll då ljudnivån var väldigt hög ;) 

Till middag serverades det exotisk planka (midsommarkäk enligt mig ;)) och till efterrätt blev det tårta och kakor (men mamma glömde kakorna hemma, hihi), och till detta serverades det diverse alkoholhaltiga drycker och kaffe hela kvällen lång. 

Som avslutning tog jag en härlig kvällspromenad (läs nattpromenad) kl 23.30 hem till älsklingen för att få frisk luft innan det var dags att lägga sig. 


Här nedan är en del bilder sen kvällen som mamma tagit:

Jag och älsklingen

Födelsedagsbarnet

Presentöppning




Jag och syrran

Mamma och moster

En del av gästerna (bl.a pappa närmast till vänster)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar