lördag 13 april 2013

Vill ha! ♥

Jag har suttit och kollat på Nellys hemsida nu medans jag inte haft något att göra och hittade dessa godsaker som jag inte hade haft något emot ifall de hamnade i mina ägor:


.
  • Klänningen är från Three Little Words
    - Den är på rea just nu! Superbillig!
  • Tröjan är från VeroModa 
  • Schampot, balsamet och håripackningen är av märke Angel Haircare.
    - Det som är bra med schampot och balsamet är att de innehåller organiska ingredienser, vilket är skonsamt för håret. De innehåller även rosmarin-essens vilket hjälper håret att effektivt förbättra hårbotten, stärker möjligheten för hårsäckar att fyllas ut tillräckligt och förbättrar aktiviteten för hårsäckarna.
    Stärkande för håret med andra ord.
    - Hårinpackningen innehåller
     lera och flera mineraler samt mikroelement från havet som stärker hårcellerna och gör håret glansigt och pulserande.

Schampot, balsamet och klänningen är något jag definitivt vill ha! Åååååh, gimmeh!

2 kommentarer: