onsdag 10 april 2013

Lång dag!

Det börjar vankas träningsvärk i benen efter gårdagens styrketräningspass men det stoppar inte dagens träning! 

Hur som helst, idag har vi varit på Miroi till större delen av dagen. Först spenderade jag 1,5h på att sitta rakt upp och ner och vänta på att älsklingen skulle vara klar hos sin coach (där får jag skylla mig själv för jag hade faktiskt kunnat hitta på något medans jag vänta) därefter gick vi och käkade lunch lite snabbt innan föreläsningen om "utveckling av CV och personligt brev" började, vilket var givande och bra saker att tänka på. Efter det var det min tur att ha samtal med min coach vilket även det var givande och till sist for vi iväg ner på Lillänge för att handla träningsutrustning inför kommande veckor (speciellt denna vecka då det handlar mycket om att bygga muskler). Kom hem med ett hantelset till älsklingen och ett par hantlar till mig. 

Hade detta varit en summé av dagen hade det varit bra men så var det tyvärr inte. 
Vi lyckades få punktering på bilen... dagen efter att den gick igenom besiktningen. Sicken oflyt. 
Tur älsklingen är kunnig och vet hur man byter däck! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar