tisdag 23 april 2013

Paket från Nelly.com!

I fredags hade mitt paket från Nelly kommit till Ica i Gällö så mamma fick äran att hämta den i lördags innan vi skulle dra iväg på 40årskalaset. Hann aldrig öppna den förrän på lördag natt när jag kom hem igen från festen, men det blev bara en sneak peek eftersom jag var himla trött då ;)

Nu först har jag hunnit prova allt och so far är jag nöjd!




Klänningen satt precis! Jag läste en del kommentarer om dess storlek innan jag beställde och där var det många som klagat på att den är liten i storlek, så de rekommenderade att man köper en storlek större än vad man har. Men det var även en tjej som hade kommenterar att hon vanligtvis har XS men köpte en S med tanke på vad alla skrivit och den satt för löst på henne så hon rekommenderade att köpa den storlek man har, vilket jag också gjorde och det var nog tur. Hade jag varit liiite tjockare hade jag inte fått på mig den, men nu var jag ju som tur var inte det ;)

Schampot och balsamet luktar supergott och mitt hår känns fräscht och lent efter användningen. Jag har däremot bara hunnit använda det en gång än så länge så jag har inte så mycket att säga om den ännu, och till helgen ska jag pröva hårinpackningen.


Sammanfattningsvis är jag nöjd med allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar