måndag 15 april 2013

Våååår!

Ååh, äntligen är det vår!
Det är supervarmt och skönt ute just nu, med klarblå himmel och strålande sol men det blåser en del, som tur var är det bara ljumma vindar. Så himla skönt!
Tog mig en promenad nu på eftermiddagen för att fylla på med ny energi i kroppen och jag blev jättevarm bara några hundra meter från huset så imorgon har jag bett mamma komma med min vår/höstjacka så jag ska slippa svettas ihjäl i min tjocka vinterjacka ;)

Bjuder på en härlig solbild sen påskas :)

Ikväll inleds träningsveckan nr 4 så det ska bli spännande att se vad som står på schemat den här veckan.
Imorgon är det miroi igen och då ska vi se en inspirationsfilm hela dagen, lite drygt men skönt. Hoppas att det är bra väder imorgon med så man kan ta sig en längre promenad och sola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar