lördag 13 april 2013

Gårdagen

Igår var jag och älsklingen på Vittras musikal "Rent", och den var bra.
Personligen tyckte jag att det blev lite rörigt vissa scener, det var svårt att höra vad de sa vilket gjorde det svårt att hänga med i själva storyn men utöver det är jag skitimponerad över allt runt omkring! Musikalen var nästan 3 timmar lång vilket jag tyckte var riktigt bra gjort när det gäller att komma ihåg alla repliker, sånger och danssteg. Vissa delar var skitbra och roliga där man fick skratta lite medans andra delar var lite mindre bra men de lyckades förmedla känslor på ett bra sätt. Älsklingen däremot tyckte musikalen var mycket bra men det kan väl kanske bero på att han hör bättre än mig ;)

Sammanfattningsvis tycker jag att de gjort ett superbra jobb med musikalen, sen om jag hade svårt att höra är ju inte någon större deal. Jättebra framfört! ++++


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar