söndag 28 april 2013

Pysseldag

Jag har inte skrivit på några dagar med det har varit sååå lugnt så jag har inte precis haft något att skriva om. Inte för att jag kanske brukar ha det annars heller alla gånger ;)
Igår var vi på tjejmässan i Lit, och jag köpte faktiskt något!
Tre jättesöta små påsar med en liten lapp med text på och en berlock. En av dem är till min farmor, en var till syster (den som är på bild nedan är den jag fick av henne) och en var till minne av momma.
Jag fick även göra en gratis liten synundersökning som visade att jag var lite närsynt! Där ser man! Inte konstigt att jag har haft svårt att läsa på ett litet längre avstånd ;)







Idag har jag iallafall haft en liten pysseldag så nu är ett av mobilskalen dekorerad och klar! Ganska nöjd!
Imorgon ska jag kanske fortsätta och pyssla på mitt andra skal.
Jag blev bara ganska nöjd för att några av nitarna blev snea. Jag använde ett superlim som torkade direkt så då gick det inte att göra något åt det ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar