måndag 15 april 2013

Hälften klar, hälften kvar!

Yes! Nu har jag och älsklingen lyckats genomföra hälften av det här träningsprogrammet vi kör varje kväll, 6 dagar i veckan i 6 veckor.
I början av förra veckan utlovade jag även att jag skulle lägga upp en liten före-efterbild över det resultat jag hittills uppnått, så här kommer den:

Det är framförallt mage och ben som tränats. Armar med, men jag kör inte särskilt tungt på dem ;)

Baktill har det inte blivit någon riktig förändring då det är framförallt benen som tränats (baktill sett) så det kan vara svårt att se ;)

Det kanske ser ut som om mina ben är mycket mindre på första bilden, men jag stod inte lika som jag gör på resten av bilderna samt att vi lyckades få till en knepig skugga på de sista bilderna :p

Aja, jag är nöjd över att jag får ett resultat på träningen iallafall.
Det jag är mest nöjd med är att jag inte gått ner något i vikt, snara tvärtom! Det känns super, då vet man att det händer något i musklerna! Annars brukar jag ha en tendens till att svaja i vikt när jag är aktiv, men inte nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar