måndag 8 april 2013

Uppstart på Miroi..

Just nu sitter jag och väntar på att min skjuts in till stan ska anlända, därefter väntar det uppstart på Miroi kl 10 och som jag skrev igår så har jag inte den blekaste aning om vad sjutton vad det är för uppstart eller vad jag ska göra där i huvud taget. Ska bli "spännande" att få veta det nu.. eller inte. Ska jag vara ärlig är jag inte särskilt pepp på någon uppstart på Miroi när jag nyss avslutat en utbildning där och när jag dessutom inte har en aning om vad det handlar om.
Jag kunde väl åtminstone fått ett mail om vad det handlar om, men icke..

En kul grej i det tråkiga är i alla fall att en del av mina grejer jag beställde igår är skickade nu, bland annat nitarna!
Himla snabba företag! Det gillas!

Aja, nu må jag dra på mig ytterkläderna och dra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar