onsdag 17 april 2013

Yesterday

Igår efter att vi kommit hem från Miroi la jag mig på sängen och somnade nästan direkt (måste varit sjuukt trött!), en timme senare ringde pappa och frågade om jag och älsklingen ville följa med in till stan och gå på Lynx och Ski-doo´s visning av 2014årsmodeller av skotrar, så vi hakade på. Det första jag sa till mig själv efter att pappa ringt var att jag inte får glömma halsduken för det var lite kyligt om halsen tidigare under dagen, men vad tror ni jag glömde? Jo, halsduken såklart... Så jag frös en del under eftermiddagen/kvällen inne i stan.
Vi hade iallafall roligt för bebbarna var på nå flamshumör så de sprang omkring inne på Byggmax (var dit först) och lekte med rör och grejer, hahah.
Efteråt åkte vi hem till min kusins pappa som fyllde 40år igår och käkade tårta, vilket även fick bli min middag då vi inte hann äta något innan vi for ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar