söndag 7 april 2013

Shoppiiing

Idag har det blivit lite nätshopping av lite gosaker, för det mesta till mobilen :p
Totalt blev det 5 skal, varav två av dem ska jag piffa upp (den helvita ska bli väldekorerad med nitar och den genomskinliga ska få sig en omgång av "dekoden", vilket är något jag aldrig provat förr men det ska bli kul!) samt lite pyssel.

30 silvriga nitar och 50 guldiga nitar ska nog räcka ;)
En dustplug

Det här mobilskalet har jag kollat på länge men det  blev slutsåld precis innan jag tänkte klicka hem den, men du fanns den inne igen och dessutom på rean!

Ett trepack med mobilskal. Den vita ska bli dekorerad med nitar.

Genomskinligt skal som ska bli riktigt superdekorerad ;) 
Liquid Pearls

Pärlor, cremefärgade

Rhinestones, ljusblåa

Rosett


För er som aldrig hört talas om "dekoden" kan besöka Fokis blogg/shop där hon både bloggar om mobilskalen hon dekorerat samt säljer. Ser riktigt kul ut, därför måste såklart jag testa detta! ;)
Jag förväntar mig däremot inte att resultatet ska bli lika "wowigt" som hennes, men värt ett försök iaf!
Bild kommer sen när jag är klar med skalen! :)

Nej, nu ska jag ta mig en snabb promenad upp på affären och köpa frimärke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar