fredag 12 april 2013

Håroljemassage ♣

Äntligen fredag!

Började dagen med att ge mitt hår en riktig omgång av kokosoljemassage vilket verkligen behövdes då det var ganska länge sen sist jag gjorde det.
Under vintern är det ganska normalt att håret blir torrt och tråkigt, vilket mitt blivit, och då är det egentligen väldigt bra om man gör en ordentlig hårkur lite nu och då med oljeinpackning eller liknande så håret blir återfuktat. Jag har däremot inte haft en tanke på att göra en sådan hårinpackning men idag slog det mig att det vore skönt att få en sån avklarad.

Utöver min egna "hårvårdsstund" ska jag sätta igång med dagens hemuppgift- att piffa upp mitt CV och personligt brev så den blir mycket bättre samt ta en promenad i fulvädret som det än så länge är här ;)
Sen i kväll ska jag och älsklingen få gå på en musikföreställning som vi blivit bjuden på av svärmor som vittragymnasiet anordnat, och det ska bli skoj!

Det är tur att kvällens träningspass inte är så långt ifall vi skulle vara seg när vi kommer hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar